SonicN
ngage club 2004.04.20. 18:17
SonicN - gyorsabb, mint valaha!
Avagy a kék sündisznó visszavág... miért pont Sonic maradt volna ki az N-Gage idei robbantásából? Sega nélkül nincs játék, ezt főképp az idősb gamerek tudják. A Gameboy Advance után az N-Gage is behódolt.
A név már önmagában garantálja a felhőtlen szórakozást: 11 küldetés, 4 választható karakter, speciális tulajdonságokkal, mi kell még? Ráadásul az igazán igényesen kidolgozott pályákon a különböző karakterekkel másképp kell továbbjutni..
Sajnos nincsen rózsa tövis nélkül, avagy akadt azért itt is egy kis panaszkodnivaló... a multiplayer-rész (ami az N-Gage kampány kiemelt része) totálisan kimaradt, még az Arénát sem izzították hozzá. Pedig a Shadow Racing nagyban növelné a játék újrajátszási faktorát...ez van. Kárpótoljon minket a küldetések és a karakterek kidolgozottsága! És még valami, ami nem igazán tetszett (bár erről sem a Nokia, sem a Sega nem tehet): szóval a képernyő-méret nem igazán kedvez ennek a játéknak.. miközben szélsebesen száguldasz keresztül a pályán, szeretnéd előre látni, milyen akadályok várnak rád... nos, ez ezen a képernyőn nem igazán fog összejönni... igaz, a programozók ezt úgy próbálták orvosolni, hogy ki-be zoomolhatóvá tették a pályákat, de ez a megoldás pedig a grafikának nem tesz jót...mindenesetre furcsa, hogy miközben az N-Gage grafikája simán hozza a PS1-et, addig a Sonic ennyi gondot tud okozni...
Hang: végre zenét is hallunk egy N-Gage játék alatt, igaz, a szokásos memória-gondok miatt eléggé alacsony bitrátával rögzítették...
Összegzés: Kevésbé kellemes játék, mint a korábbiak, de régi GBA-s arcoknak éppúgy kötelező darab, mint friss N-Gage tulajdonosoknak.
|